dilluns, 19 de gener del 2009

Sobre la Hipnosi i els Argentins


Anar a un espectacle d'hipnosi ja és quelcom una mica freak. T'asseus, reses perquè no et treguin a l'escenari a fer la gallina i observes com els que sí que surten fan la gallina. Però només té gràcia si algú fa la gallina o qualsevol altre animal amb plomes o si de sobte la persona hipnotitzada agafa la seva sabata i la llepa com si fos una piruleta. Això és el que ens han ensenyat a les pel·lícules i això és el que anava a veure jo divendres passat.

El cas és, però, que la vetllada ja va començar sospitosa: l'hipnotitzador era argentí. El tio anava parlant i tot era interessant però l'hipnotitzador era argentí. I el que explicava em semblava brutal, es veu que es pot operar a cor obert amb hipnosi i ... l'hipnotitzador era argentí. No us diré d'on era el paio però tenia cara de farsant. I de sobte va començar l'espectacle. Jo vaig ser la primera seleccionada, abans i tot de pensar si tenia ganes o no de sortir a fer la gallina. "Duerme profundo" ... i jo ben desperta. "Ponte rígida" ..." eres una tabla". I jo ben desperta, però em vaig posar rígida i era una taula. Quina farsa, vaig pensar ...

Bueno, qué les pongo?

Però avui he rebut aquesta foto magnífica: la cadira del mig estava en segon pla així que tot i que sembli que m'aguanto en tres punts, només recolzo el cap i els peus. I sí, estava conscient, però no crec que ara pogués fer-ho. De fet, no veig perquè hauria de voler fer-ho ara mateix (a no ser que organitzés un campionat de limbo) però em faria gràcia descobrir si tot i la meva total consciència aquell argentí em va fer posar rígida amb el poder dels seus dits màgics i la seva làbia argentina. Racismes apart, al final ningú va fer la gallina, però una gent dubtosament hipnotitzada va fer veure que conduïa un Ferrari. Encara que només sigui per pujar-hi en somnis, potser val la pena deixa-se hipnotitzar de tant en tant.



Kamikatze

2 comentaris:

Trebor ha dit...

La mare que em va parir... Segur que et va fer alguna altre treta més... Si algú et truca i diu 'Constantinopla'... has begut oli!!!!
Una abraçada.

Trebor ha dit...

La Tina no hauria d'anar xapant? Era broma, era broma!
Una petó.