dimarts, 7 d’octubre del 2008

Batman!! Tanananananananananananananannana BATMAN!!!

Ja sabeu que amb el video de "Tía, no te saltes el eje" (atenció, que les seves dues protagonistes són les protagonistes dels esquetxos del supermercat de La Tira, programa d'humor de la Sexta, i com a cosa curiosa per als meus compis de projecte, saber que l'actriu que fa de Lore ha fet en teatre l'obra d'Esperando a Godot; i dada dos: per fi entenc lo dels Goonies!!!) em vaig tornar molt pesada i fan perquè m'encantava.



Aquest nou vídeo/paròdia de la nova de Batman és, probablement, un dels vídeos del youtube del meu top five particular.



BONÍSSIM!

Pd. Pq em resulta tan atractiu aquest tiu?? Serà el maquillatge jokerià, que té un cert aire a en Heath (el cabell...) o... que té la mateixa boca que en Tate Donovan?!!?!?

3 comentaris:

Kamikatze ha dit...

Molt ben penjats aquests videos! I sí, fa molta rissa!!!! Fins ara mateix!

H/story ha dit...

Felicitacions pel post: qui l'ha escrit ha contat tots els nananana de la cançó...

Trebor ha dit...

La Nota no fa por... fa por el Joker...