dijous, 22 de març del 2007

Post d'aclariment:

He estat rebent crítiques perquè aquells que em coneixen no entenen perquè he fet un post que diu: m'agraden els gossos grans. No, no m'agraden els gossos grans. De fet, no em deleixo per compartir vida i sofà amb cap mena d'animal pudent. Però és que el post NO ÉS MEU. Aquest és un blog à deux així que he pres una decisió: en ares d'evitar més atacs contra la meva coherència com a flaca amant dels gossos, diferenciaré els meus articles dels de la meva brillant col·lega amant dels gossos grans amb un kamikatze al final (cosa que em deixarà sovint en evidència perquè ja no podré dir: "ah sí, l'article aquell sobre les rates de Sudamèrica no era meu"...). Bé, ho superaré.



A la Mao tampoc li agraden els gossos grans, tot i que de tant en tant sembla que vulgui que se la cardi un ós panda gegant. Que mona quan no està en zel ...

6 comentaris:

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Kesoytiza ha dit...

El terme adequat és demagoga, analfabeta!

Kesoytiza ha dit...

Ah, i l'accent d'hipòcrita és així : `, obert.

Kamikatze ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Kamikatze ha dit...

Els dos comentaris del rabí responen al missatge que he esborrat perquè no aclaria res sobre el post que havia escrit.

Anònim ha dit...

Wonderful blog! I am sure you will be interested to read my second e-book "An Ordinary Balck Cat" available from my home page www.catyourway.com Please, let me know what you thought. The 1st chapter is free, so just open and click at the left bottom corner. Good luck!